پاپینو

تنها سایت پاپ آپ دارای نماد اعتماد

پاپینو

تنها سایت پاپ آپ دارای نماد اعتماد

درباره بلاگ
پاپینو
۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۹:۲۶

کسب درآمد از پاپ آپ


امروزه با گسترش فعالیت ها و انجام آن ها از طریق کامپیوتر و اینترنت اکثر افراد به دنبال کسب درآمد و به نوعی شغل دوم از این طریق هستند. در این میان وبمسترها  و صاحبان وبلاگ  از این قاعده مستثنی نیستند. تقریباً تمام وبمستر ها و صاحبان وبلاگ در فکر کسب درآمد از بازدید های روزانه خود  هستند. یکی از روش های کسب درآمد برای آنها، کسب درآمد از پاپ آپ می باشد. 

کسب درآمد از پاپ آپ چطور و چگونه است؟ این کار بسیار ساده است. شما در سایت های کسب درآمد از پاپ آپ عضو شده و  کدی را دریافت می کنید. کد مورد نظر را در بین کدهای سایت یا وبلاگ خود قرار می دهید و کار تمام است. از آنجایی که پاپ آپ محوریت تبلیغاتی دارد با هر بار مراجعه به سایت یا وبلاگ شما تبلیغاتی به صورت خودکار باز می شود و در آخر به ازای هر آی پی مبلغی مشخص دریاف می کنید.

حتما می پرسید از این راه چقدر می شود پول درآورد؟ خب این کاملاً بستگی به سایت شما, مطالب و کاربران شما دارد. هر چه مطالب شما به اصطلاح سرچ خورتر و پربیننده تر باشد طبیعتاً درامد شما بالاتر خواهد رفت.

با همه این تعاریف و ویژگی ها و گستردگی تعداد سایت های کسب درآمد از پاپ آپ  میخواهید بدانید کدام سایت مناسب تر  است. باید بگوییم که پاپینو با مزیت هایی که نسبت به رقیبان خود دارد می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. پاپینو یکی از زیرمجموعه های دپارتمان تبلیغات و بازاریابی شرکت تجارت الکترونیک نواندیشان است.  در نماد اعتماد هم خوب است بدانید  در کسب درآمد از پاپ آپ با یک شخصیت حقوقی طرف هستید که نه هر از گاهی خبر از خرابی سرور می دهد و نه بهانه های دیگر می آورد. پس بهتر است معطل نکنید و به ما بپیوندید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی