پاپینو

تنها سایت پاپ آپ دارای نماد اعتماد

پاپینو

تنها سایت پاپ آپ دارای نماد اعتماد

درباره بلاگ
پاپینو
نوع باز شدن صفحات پاپ آپ  متفاوت است به این صورت که یا روی صفحه مرورگر سایت باز می شود و یا پشت صفحه مرورگر شما. پاپ آندر پنجره ای است که در پشت صفحه سایت باز می شود و برای کسانی مناسب است که به دنبال بهبود رتبه خود در الکسا هستند. نیو تب هم نوع دیگری از پاپ آپ است که در صفحه جدیدی از مرورگر باز می شود.

برای جلوگیری از مزاحمت کد پاپ آپ برای کاربران باید به دو نکته توجه داشت. اول اینکه تعداد دفعات باز شدن صفحات  پاپ آپ به حداقل برسد و دیگر اینکه صفحات روی صفحه مرورگر باز نشود. با این همه پاپینو سیستم کسب درآمد و تبلیغات پاپ آپ سیستمی منحصر به فرد است که با گرفتن کد پاپ آپ از آن و ثبت آن درون سایت و یا وبلاگتان به ازای هر IP در 24 ساعت تنها سه بار پاپ آپ بر روی سایت و یا وبلاگتان باز می شود. همچنین نحوه ظاهر شدن صفحات به صورت پاپ آندر است و مزاحمتی برای کاربران سایت و وبلاگ ایجاد نمی کند.  با ثبت نام در پاپینو و  دریافت کد پاپ آپ همیشه بهترین باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی