پاپینو

تنها سایت پاپ آپ دارای نماد اعتماد

پاپینو

تنها سایت پاپ آپ دارای نماد اعتماد

درباره بلاگ
پاپینو
۲۴ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۱۳

مزایای تبلیغات در پاپینو

تبلیغات روش های مختلفی دارد و با توجه به دنیای گسترده وب و اینترنت در دنیای امروز همه صاحبین کسب و کار به سمت تبلیغات آنلاین رو آورده اند. در این میان تبلیغات پاپ آپ علاوه بر اینکه هزینه پایینی نسبت به سایر روش ها دارد باعث کم شدن نیاز به تبلیغات بنری که معمولاً حجم بالایی دارند می شود و در نتیجه سرعت لود سایت را بالا می برد. حتما می پرسید پاپ آپ  چیست؟ پاپ آپ به صفحه ای می گویند که در هنگام کلیک در هر محلی از صفحه سایت،  باز می شود. این صفحات که به صورت اتوماتیک در پشت و یا بر روی صفحه مرورگر شما باز می شود می تواند حاوی متن تبلیغاتی یا هر متن دیگری باشد. نحوه تبلیغات در پاپ آپ بسیار ساده است کافی است که در یک سایت مطمئن پاپ آپ عضو شوید و سپس پنل خود را شارژ کنید، در این صورت صفحه تبلیغی سایت شما با هر کلیک در هزاران وبسایت به نمایش درمی آید.

سایت پاپینو که تنها سایت پاپ آپ دارای نماد اعتماد الکترونیک است دارای مزایا و امکانات منحصربفردی نسبت به رقبایش است. در این سایت قیمت هر پاپ آپ (صفحه ای از تبلیغ که در سایت های دیگر به نمایش درمی آید) 30 ریال می باشد و حداقل پاپ آپی که تبلیغ کننده باید سفارش بدهد 1000 عدد می باشد یعنی در کل حداقل مبلغی که برای درج تبلیغات خود در پاپینو باید بپردازد 3 هزار تومان می باشد. البته در نظر داشته باشید که اگر تبلیغ کننده در این سایت نمایش دهنده هم باشد و تبلیغات دیگر کاربران تبلیغ دهنده را در سایت خود به نمایش بگذارد قیمت هر پاپ آپ برایش 25 ریال محاسبه می شود.

پاپینو همیشه به فکر رضایت و جلب اعتماد مشتریانش است از این رو هر تبلیغ کننده ای که در این سایت ثبت نام کند با هر تعداد پاپ آپی که دفعه اول خریداری کند 20 درصد پاپ آپ (بازدید)بیشتر هدیه می گیرد. یعنی اگر تبلیغ کننده ای پس از ثبت نام 1000 پاپ آپ سفارش دهد و 3000 تومان پرداخت کند پاپینو 1200 بار صفحه تبلیغی او را در سایت های مختلف به نمایش می گذارد.

همچنین هر کاربر با خرید 5000 بازدید (پاپ آپ) 1000 پاپ آپ اضافه هدیه می گیرد.

چی از این بهتر؟!!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی