پاپینو

تنها سایت پاپ آپ دارای نماد اعتماد

پاپینو

تنها سایت پاپ آپ دارای نماد اعتماد

درباره بلاگ
پاپینو
1. کسب درآمد از تلگرام:

وقتی تلگرام به عنوان مهم ترین شبکه اجتماعی در ایران شناخته شد باعث شد که کسب درآمد از این طریق به یک حرفه تبدیل شود. کسب درآمد از تلگرام آسان ترین روش کسب درآمد از اینترنتمحسوب می شود کسب درآمد از کانال، کسب درآمد از ربات ها و استیکرهای تلگرام روش های مختلف کسب درآمد ازاین طریق محسوب می شوند.

2. کسب درآمد از اینستاگرام:

شبکه اجتماعی اینستاگرام شبکه ای برای اشتراک فیلم و عکس است. کسب درآمد از این روش از طریق تبلیغات، و دنبال کردن صفحات مربوط به هر محصول یا خدمت و فروش صفحات پر بازدید است. این روش حرفه ای ترین روش کسب درآمد از اینترنت در ایران به حساب می آید.

3. کسب درآمد از فیسبوک:

فیسبوک بزرگترین شبکه اجتماعی دنیاست و کسب درآمد از طریق آن با فروش مستقیم محصولات، تبلیغات و فروش صفحاتی است که دنبال کننده زیاد دارد.

4. کسب درآمد از Google Adsense:

اگر سایت و یا وبلاگ شما روزانه صدها بازدیدکننده داشته باشد گوگل به شما ایمیلی می فرستد و می خواهد که تبلیغاتش را در سایت خود به نمایش بگذارید و با هر کلیک بر روی لینک تبلیغ مبلغی به حساب شما واریز می شود.

5. کسب درآمد از یوتیوب:

یوتیوب معروف ترین سایت برای انتشار فیلم است که روشی برای کسب درآمد از اینترنت را ایجاد کرده است. این سایت در ابتدای فیلم های ارسالی شما تبلیغ دیگری اضافه می کند و از این طریق به شما مبلغی را پرداخت می کند.

6. کسب درآمد از پاپ آپ:

حتما برایتان اتفاق افتاده که وقتی وارد سایتی می شوید و جایی کلیک می کنید صفحه تبلیغی پشت و یا روی صفحه مرورگر شما باز می شود که به آن پاپ آپ می گویند. شاید برایتان جالب باشد که یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت همین پاپ آپ است. با ثبت نام در سایت های معتبر پاپ آپ کدی در اختیار شما قرار داده می شود که با قرار دادن آن در سایت و یا وبلاگتان صفحات تبلیغی و یا سایت تبلیغ کنندگان برای بازدیدکنندگان سایت شما باز می شود. با هر بار باز شدن این صفحات می توان کسب درآمد کرد.در این صورت مسلم است که هر چه بازدیدکننده بیشتری داشته باشید درآمد بیشتری خواهید داشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی