پاپینو

تنها سایت پاپ آپ دارای نماد اعتماد

پاپینو

تنها سایت پاپ آپ دارای نماد اعتماد

درباره بلاگ
پاپینو

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

۲۷ تیر ۹۶ ، ۱۳:۳۶

روش های تبلیغات آنلاین

روش های تبلیغات آنلاین

یکی از روش های ارتباطی که کسب و کارهای مختلف از آن برای معرفی خدمات و محصولاتشان استفاده می کنند 
تبلیغات است. مرسوم ترین روش های تبلیغاتی ابزارهایی هستند که بیشتر با مردم در ارتباط هستند و راحت تر پیام تبلیغ دهنده را به مخاطبان می رساند. امروزه اینترنت فضای تبلیغات را بسیار باز کرده است. به تبلیغاتی که به وسیله اینترنت انجام می شود تبلیغات آنلاین می گویند. کاربران اینترنت روزانه با حجم بالایی از تبلیغات در وبسایت های مختلف رو به رو می شوند و مسلم است که دلیل رو آوردن تبلیغ دهندگان به این محیط بالا بودن تعداد کاربران اینترنتی است.

 

 


در دنیای گسترده اینترنت و وب  راه های زیادی برای تبلیغات وجود دارد. یکی از این راه ها استفاده از پاپ آپ یا صفحات بازشونده است. این صفحات پس از کلیک کردن بازدیدکننده سایت, به صورت خودکار روی صفحه و یا پشت صفحه مرورگر باز می شوند و  بیشتر جنبه تبلیغاتی دارند. کد پاپ آپ کدی است که بر مبنای جاوا اسکریپت نوشته شده است و می تواند در هر جای قالب یا در هر پست سایت قرار بگیرد. کد پاپ آپ در زمانی کاربرد دارد که شما می خواهید به همراه لود صفحه سایت یک صفحه پاپ آپ هم لود شود.  این صفحات با توجه به کوکی مرورگرها به تعداد دفعات مختلف توسط هر IP  باز می شود.  

۰۸ تیر ۹۶ ، ۱۳:۳۷

پاپ آپ تلگرام چیست؟


 

به صفحاتی که به صورت ناخواسته به محض ورود به یک سایت باز می شوند و یک سری تبلیغ را نمایش می دهند تبلیغات پاپ آپ می گویند. تبلیغات پاپ آپ یکی از انواع تبلیغات اینترنتی است که صاحبین کسب و کار برای درج تبلیغات خود از آن استفاده می کنند. از مزایای این نوع تبلیغات برای تبلیغ دهندگان هدایت کردن بازدیدکنندگان سایت به صفحات آنها است چرا که باز شدن این صفحات به صورت اجباری کاربران را در عمل انجام شده قرار می دهند. در این میان پاپ آپ تلگرام یکی از انواع پاپ آپ ها است.